Godzilla’dan Daha Büyük: Oyunların Yüzde Yüz Gigabayt Kullanım Nedenleri

Eğer sadık bir PC oyuncusuysanız, günümüz oyunlarının büyük miktarda depolama alanı gerektirdiğini fark etmişsinizdir. Beş yıl önce, 50 GB boyutundaki bir oyun olağan bir durumdu; ancak günümüzde bu sayı 100 GB’ı aşabiliyor. Peki, bu durum yeni bir standart mı yoksa yalnızca birkaç uç örnek mi? Günümüzde bir AAA oyununun ortalama boyutu nedir? Oyunların bu kadar … Devamını oku

Bloober Ekibi: Silent Hill 2 için Konami ile Macera Devam Edecek

Konami gibi bir şirketin, oyunu PlayStation’a özel yapma kararı şaşırtıcı değil, özellikle de orijinal *Silent Hill 2*’nin ilk olarak PlayStation 2’ye çıkıp Xbox’a bir yıl sonra gelmesi göz önünde bulundurulduğunda. Bloober Team ile yapılan röportajda, oyunun yeniden yapımını PC’ye getirmek için çok çaba harcadıklarını belirttiler. Oyun yalnızca PlayStation 5’te çıksaydı başarılı olurdu, ancak ek platformlarda … Devamını oku

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater İçin Yeni Fragman Yayınlandı

Bugün yeni bir Metal Gear Solid Delta: Snake Eater fragmanı çevrimiçi olarak paylaşıldı. Bu yeni fragman, oyunun yeniden yapımı hakkında heyecan verici detaylar sunarak PC ve konsolların geleceğinde piyasaya sürülecek serinin üçüncü oyunu için önemli bir bakış sağlıyor. Yeni Fragman Tokyo Game Show’da Tanıtıldı Aşağıda izlenebilen fragman, Xbox Tokyo Game Show etkinliğinde gösterildi ve Eva, … Devamını oku

Tekken 8: Heihachi Mishima ve Unforgotten Echoes Hikaye DLC İncelemesi

Heihachi Mishima, Tekken evrenine yeniden döndü. Bandai Namco ve Katsuhiro Harada, Mishima ailesinin üyelerini volkanlara atma konusundaki tecrübelerini bir kenara bırakarak, Kazuya’ya karşı yaşadığı kayıptan sonra, Heihachi’nin volkan içine atılması ve nihayetinde ölümü ile ilgili büyük bir gösteri düzenledi. NVIDIA’nın hisse senedi fiyatları gibi, o da uzun süre aşağıda kalamıyor. Yakın zamanda Tekken 8 ile … Devamını oku

Square Enix, 9 Eski RPG Oyununu Xbox’a Taşıyor: Oyun Severler İçin Heyecan Verici Gelişmeler

Square Enix’in Xbox İçin Eski Oyun Duyuruları Söylentilere göre, Square Enix, Tokyo Game Show 2024 yayını sırasında bazı yeni Xbox portlarını duyurdu. Ancak, bu duyurular eski oyunları kapsıyor. İyi haber ise, bu oyunların neredeyse tamamı şu anda Xbox platformunda mevcut ve bazıları Game Pass aboneliğine dahil. Final Fantasy Pixel Remasters’ın Taşınması Başlamak gerekirse, Square Enix, … Devamını oku

BioWare, Dragon Age: The Veilguard’daki Yeniden Ortaya Çıkan Karakterler ve Solas’ın Rolü Üzerine Denge Tartışıyor

Dragon Age: The Veilguard Çıkış Tarihi ve Geliştirme Süreci Dragon Age: The Veilguard’ın çıkış tarihi hızla yaklaşırken, geliştiriciler yaklaşan oyun hakkında bilgi vermek için farklı kanallarda röportajlar gerçekleştiriyor. Bu tamamen tek oyunculu bir oyun ve EA altında devam edip etmeyeceği hakkında belirsizlikler mevcut. Dragon Age: The Veilguard’ın Yaratıcı Yönetmeni John Epler, neredeyse on yıllık geliştirme … Devamını oku

YENİLMEZ: Genesis Bağımsız Süper Kahraman Oyunu, 11 Dakikada Oynanış ile Tanıtıldı

Tokyo Game Show 2024: UNDEFEATED: Genesis Tokyo Game Show 2024’te duyurulan ilk oyun, bağımsız Japon stüdyosu Indie-us Games tarafından geliştirilen bir süper kahraman aksiyon oyunu olan UNDEFEATED: Genesis. Bu oyun, 2019’da üç stüdyo üyesinin öğrenci olduğu dönemde oluşturduğu ücretsiz oyun UNDEFEATED‘in devamı niteliğinde ve 11 dakikalık yeni bir oynanış videosu ile tanıtıldı. Oyun Hakkında Genel … Devamını oku

3D Oyun Oluşturma Rehberi: Temel Bilgiler ve İpuçları

En son çıkan Mario’nun Çağrısı: Deathduty Savaş Alanı oyununu muhteşem oyun bilgisayarınızda oynuyorsunuz. Göz alıcı manzaralar ve karmaşık detaylarla dolu bir 4K ultra geniş ekran monitöre bakarken, bu grafiklerin nasıl oluştuğunu hiç merak ettiniz mi? Oyunun, bu görüntüleri oluşturmak için bilgisayarınıza neler yaptırdığını düşündünüz mü? php Kodu kopyala 3D oyun oluşturmanın 101 temel adımına hoş … Devamını oku

Path Tracing ve Ray Tracing: Farklar ve Kullanım Alanları

Birkaç yılda bir, oyunları daha gerçekçi hale getirme vaadinde bulunan yeni bir teknoloji ortaya çıkıyor. Uzun yıllar boyunca, gölgelendiriciler, mozaikleme ve gölge haritalama yöntemleri kullanıldı; şimdi ise yeni bir teknolojiyle tanışıyoruz: Path Tracing (Yol İzleme). Eğer grafik teknolojisindeki bu yeniliğin detaylarını merak ediyorsanız, doğru yerdesiniz. Gelin, ışık ve öğrenme yolunu takip ederek bu teknolojiyi derinlemesine … Devamını oku

Yenileme Hızlarının Önemi: 30 Hz’den 540 Hz’e Kadar Neden Fark Yaratır?

Daha yüksek yenileme hızları oyun performansı için gerçekten önemli mi? Evet, bu doğru. Bu makalede, genellikle “aşırı” veya “gereksiz” olarak nitelendirilen yüksek yenileme hızlarının, düşündüğünüzden daha fazla fayda sağladığını anlatacağız. 30 Hz, 60 Hz, 120 Hz, 240 Hz ve hatta 540 Hz arasındaki hareket netliği farklarını öğrenmek istiyorsanız, doğru yerdesiniz. Yıllardır monitör ve PC donanımlarını … Devamını oku

Skip to content
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmek için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamızı kabul etmiş oluyorsunuz.
Kabul Et
Reddet